Zamjena je moguća samo uz predočeni račun kao jedini dokaz kupnje.
Pravo na zamjenu robe imaju svi kupci, ali artikle šalju o svom trošku. Zamjena robe moguća je unutar 14 dana od primitka pošiljke. Zamjenu je kupac dužan zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke na EMAIL info@duchess.hr.
U e-mailu kupac treba objasniti želi li proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude. Proizvod potom vraća na našu adresu unutar 2 radna dana od odobrenog zahtjeva. Kada utvrdimo da je vraćeni proizvod neoštećen i u originalnoj ambalaži, napravit ćemo zamjenu. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (nenošena i neoštećena), kupac će morat platiti poštarinu u iznosu od 35,00 kn za narudžbe unutar Republike Hrvatske odnosno 170,00 kn za narudžbe izvan granica Republike Hrvatske kako bi Vam roba ponovno bila poslana na kućnu adresu. Ako kupac artikl mijenja za artikl veće vrijednosti, najprije će trebati uplatiti iznos razlike na naš račun. Ako pak kupac mijenja kupljeni artikl za artikl manje vrijednosti, mi ćemo novac vratiti na kupčev račun. Izravne troškove zamjene robe morate snositi sami.
Imaju li svi kupci pravo na zamjenu?
Pravo na zamjenu proizvoda imaju svi kupci na sve artikle. Zamjenu morate zatražiti u roku od 14 radnih dana od primitka paketa.
Može li se proizvod kupljen u DUCHESS web shopu zamijeniti za drugi?
Može. Zamjenu je kupac dužan zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke na EMAIL info@duchess.hr.
U e-mailu kupac treba objasniti želi li proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude.
Može li se proizvod kupljen u DUCHESS web shopu zamijeniti za skuplji?
Može! Potrebno je kontaktirati nas na info@duchess.hr kako bi ste dobili upute za izvršenje uplate razlike između dva iznosa.
Može li se proizvod kupljen u DUCHESS web shopu zamijeniti za drugi u nekom od DUCHESS dućana, koncep storova ?
Kupljeni proizvod moguće je zamijeniti isključivo nakon odobrenog zahtjeva za zamjenu proizvoda . Kada zaprimimo Vašu pošiljku, poslat ćemo Vam novi proizvod.
U kojem roku je potrebno zatražiti zamjenu proizvoda?
Zamjen proizvoda mora se zatražiti u roku od 14 dana.
Ako proizvod odlučim zamijeniti za drugi koji je jeftiniji, hoću li dobiti natrag razliku novca?
Hoćete. Kontaktirajte nas na info@duchess.hr, pokrenite zahtjev za zamjenu proizvoda te ćemo Vas naknadno informirati o procesu povrata razlike novca.