Najčešća pitanja

REGISTRACIJA

Trebam li biti registrirani korisnik da bi obavio kupovinu na Duchess  web shopu?

Ne trebate. Kupovinu je moguće izvršiti i bez registracije tako da prije završetka kupovine popunite sva polja s potrebnim informacijama.


Zašto vam je potreban moj telefonski broj?

Telefonski broj nam je potreban kako bismo Vas po potrebi mogli kontaktirati – prilikom dostave, povrata ili zamjene proizvoda.


DOSTAVA

Koliki je iznos dostave?

Dostava narudžbe čija je vrijednost manja od 1.000,00 kuna naplaćuje se 35,00 kuna, a dostava narudžbe čija vrijednost iznosi 1.000,00 ili više kuna je besplatna.


Što ako je paket koji mi je dostavljen oštećen? Jesam li ga dužan preuzeti?

Ako primijetite da je paket oštećen niste ga dužni preuzeti već možete zatražiti novu pošiljku. O tome nas obavijestite na e-mail: info@duchess.hr


Ako kupujem proizvod čija cijena nakon unesenog promotivnog koda iznosi manje od 1.000,00 kuna, trebam li platiti dostavu?

Ukoliko je cijena odabranog proizvoda 1 000,00 kuna, ali ostvarite popust uz promotivni kod, plaćate dostavu.


Što ako nisam na adresi dostave kada dođe dostavljač?

Dostavljač će Vas kontaktirati i pokušati dogovoriti novi termin dostave, a zato nam je neophodan Vaš broj mobitela. Ukoliko unutar 5 dana dostava nije dostavljena, obavezno nas kontaktirajte na info@duchess.hr kako bi čim brže ušli u trag pošiljci.


Nakon koliko vremena mogu očekivati da će naručeni proizvod biti dostavljen?

Proizvod će biti dostavljen u roku od maksimalno 8 radnih dana nakon što zaprimite e-mail obavijest u kojoj piše da je paket poslan.


Kako se vrši dostava?

Artikli naručeni putem DUCHESS web shopa šalju se ekspresnom dostavom kurirske službe unutar 8 radnih dana od trenutka kada zaprimite obavijest da je narudžba poslana.


REKLAMACIJE

U kojem roku mogu uložiti reklamaciju na naručeni proizvod?

Reklamaciju ste dužni uložiti u zakonskom roku.


Ako primijetim da je proizvod koji sam kupio/la oštećen mogu li ga vratiti?

Naravno! Ako niste zadovoljni robom kupljenom u DUCHESS  online shopu, imate pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Prigovor možete poslati putem obrasca za reklamaciju ili nam pošaljite e-mail s napomenom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br. narudžbe) na EMAIL info@duchess.hr.

U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.

 

POVRAT ROBE

Kako mogu zatražiti jednostrani raskid Ugovora, odnosno povrat naručenih artikala?

imate pravo ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti Ugovor o kupnji u roku od 14 dana, računajući od dana preuzimanja proizvoda. Ugovor se raskida pisanom obaviješću o raskidu ugovora na način da se ispuni OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA ili putem druge nedvosmislene izjave kojom izražava volju za raskidom ugovora. Kupac je obrazac ili prethodno spomenutu izjavu dužan dostaviti Prodavatelju, putem pošte na adresu sjedišta istoga ili putem e-maila; info@duchess.hr. Obrazac možete preuzeti na sljedećem linku; OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA. Obrascu ili izjavi je potrebno priložiti potvrdu o kupnji- račun.


Imaju li svi pravo na povrat?

Pravo na povrat narudžbe imaju svi kupci za sve artikle.
 Kako bi ste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora (povrat), morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka. Isto se ostvaruje ispunjavanjem i slanjem obrasca koji možete skinuti na vrhu stranice ili putem druge nedvosmislene izjave kojom izražava volju za raskidom ugovora. Obrascu ili izjavi je potrebno priložiti potvrdu o kupnji- račun.


Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora možete elektronički ispuniti i poslati. Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.


Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novaca koji smo primili od Vas, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Povrat novca biti će izvršen na isti način na koji ste izvršili uplatu.
 Povrat novaca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka navedenog roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe.


Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.


ZAMJENA ROBE

Imaju li svi kupci pravo na zamjenu?

Pravo na zamjenu proizvoda imaju svi kupci na sve artikle. Zamjenu morate zatražiti u roku od 14 radnih dana od primitka paketa.


Može li  se proizvod kupljen u DUCHESS  web shopu zamijeniti za drugi?

Može. Zamjenu je kupac dužan zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke na info@duchess.hr. U e-mailu kupac treba objasniti želi li proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude.


Može li se proizvod kupljen u DUCHESS  web shopu zamijeniti za skuplji?

Može! Potrebno je kontaktirati nas na EMAIL info@duchess.hr kako bi ste dobili upute za izvršenje uplate razlike između dva iznosa.


Može li se proizvod kupljen u DUCHESS web shopu zamijeniti za drugi u nekom od DUCHESS dućana?

Kupljeni proizvod moguće je zamijeniti slanjem istoga na našu adresu FORTICA MEHUN D.O.O. REBAR 14 , 10 000 Zagreb, nakon odobrenog zahtjeva za zamjenu. Kada zaprimimo Vašu pošiljku, poslat ćemo Vam novi proizvod.


U kojem roku je potrebno zatražiti zamjenu proizvoda?

Zamjena proizvoda mora se zatražiti u roku od 14 dana.



Ako proizvod odlučim zamijeniti za drugi koji je jeftiniji, hoću li dobiti natrag razliku novca?

Hoćete. Kontaktirajte nas na info@duchess.hr pokrenite zahtjev za zamjenu proizvoda te ćemo Vas naknadno informirati o procesu povrata razlike novca.


Saznajte više o uvjetima zamjene.